آشنایی با 20 تا از بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران


آشنایی با 20 تا از بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

اگر شما هم به دنبال لوکیشن های عکاسی در تهران هستید تا در هر منطقه بتوانید زیباترین عکس‌ها را ثبت کنید با ما همراه باشید تا 20 تا از بهترین لوکیشن‌های تهران برای عکس گرفتن را به شما معرفی کنیم. لوکیشن عکاسی در تهران فضای باز یا کافه به شما اجازه خلاقیت بالا در ثبت عکس‌ها می‌دهد و به علت داشتن نور و فضای خاص تصاویر زیبایی را خلق خواهد کرد. سوژه های عکاسی در این مناطق برای افراد علاقه‌مند به عکاسی یا فیلمبرداری بسیار جذاب است و به تمرین عکاسی با دوربین عکاسی حرفه ای به وسیله لنز دوربین یا حتی عکاسی با موبایل نیز کمک می‌کند. برای لوکیشن عکاسی فضای باز رایگان تنها به کمی خلاقیت، ذوق و دوربین نیاز دارید. به یادداشته باشید در فضاهایی مثل کافی شاپ یا عکاسی اسپرت و مدلینگ انواع تجهیزات نورپردازی نیز نیاز است تا عکس‌ها حرفه‌ای تر بشود.

معرفی لوکیشن های عکاسی در تهران منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز

معرفی لوکیشن های عکاسی در تهران به تفکیک منطقه باعث می‌شود برای عکاسی در ترافیک سنگین نمانید و به راحتی با دانستن لوکیشن‌های برتر عکاسی تهران در منطقه خود زیباترین عکس‌ها را بگیرید. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید لوکیشن عکاسی شرق تهران را انتخاب کنید یا اگر در شمال تهران زندگی می‌کنید می‌توانید در شمال تهران عکاسی بگیرید. همچنین اگه برای مسافرت شهر تهران را انتخاب کرده‌اید با کمک راهنمای پیش رو می‌توانید خاطرات مسافرت خود را با لوکیشن عکاسی رایگان تهران ثبت کنید و از سفر خود لذت ببرید. فرقی ندارد در چه فصلی باشید تمامی مکان‌هایی که به شما معرفی خواهیم کرد در تمامی فصل ها زیبایی خاص خود را دارد مثلا لوکیشن عکاسی پاییزی در تهران مانند عکاسی در بهار زیبا و دوست داشتنی می‌باشد

1. میدان آزادی نماد تهران بزرگ

میدان آزادی با طراحی بسیار زیبا بزرگ‌ترین میدان پایتخت که جزو لوکیشن عکاسی غرب تهران است که می‌تواند به سوزه‌های زیبای عکاسی کمک کند. اگر دوست دارید عکس‌هایی شیک و خاص بگیرید و آن را در شبکه اجتماعی پست کنید یا به دنبال لوکیشن عکاسی مدلینگ در تهران هستید می‌توانید میدان آزادی را برای عکس گرفتن انتخاب کنید.

میدان آزادی لوکیشن عکاسی تهران

ساعت بازدید از میدان آزادی: 24 ساعت شبانه روز
نشانی میدان آزادی: منطقه 9 تهران، محله استاد معین، بزرگراه جناج

2. برج میلاد لوکیشن خاص عکاسی تهران

اگر به تجربه در بلندترین برج ایران علاقه دارید و یا به دنبال لوکیشن عکاسی غرب تهران هستید برج میلاد را انتخاب کنید. برج میلاد با تفریحات خاص و منحصر به فرد و داشتن رستوران و موزه لحظات زیبایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

برج میلاد بهترین لوکشین عکاسی تهران

ساعت بازدید از برج میلاد: شش ماه اول سال 10 صبح تا 22 و شش ماه دوم 9 صبح تا 21
نشانی برج میلاد: تهران، بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران

3. کافه رستوران اینترنی

یکی دیگر از لوکیشن عکاسی غرب تهران نزدیک برج میلاد کافه اینترنی با فضای منحصر به فردش است. اگر به دنبال لوکیشن عکاسی مدلینگ در شهرک غرب هستید، اینترنی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

لوکیشن عکاسی مدلینگ در تهران

نشانی کافه رستوران اینترنی: تهران، شهرک غرب، پاساژ گلستان

4. استودیو دیار

در بین تمامی باغ و کافه‌های سطح شهر اگر به دنبال مکانی برای ثبت عکس خانوادگی با فضای مدرن و دلچسب هستید استودیو دیار را از دست ندهید. استودیو دیار لوکیشن عکاسی غرب تهران است که امکان عکاسی مدلینگ، پرتره، خانوادگی و پوشاک را به شما می‌دهد. شما می‌توانید برای لوکیشن عکاسی اسپرت دیار را نیز انتخاب کنید.

نشانی استودیو دیار: تهران، شهرک غرب ،بلوار دریا، خیابان موج، کوچه عسگری، پلاک 29

5. ایران مال

ایران مال با داشتن لوکیشن‌های متفاوت عکاسی نیاز شما را از عکاسی فضای باز، مدلینگ و اسپرت برطرف خواهد کرد؛ به همین دلیل ایران مال بهترین لوکیشن عکاسی غرب تهران شناخته شده و بسیاری از افراد برای عکاسی با دوربین یا موبایل از این مکان دیدن می‌کنند.

لوکیشن متفاوت عکاسی در تهران

نشانی ایران مال: تهران، انتهای اتوبان شهید همت (غرب)، اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر، بازار بزرگ ایران (ایران مال)

6. پل طبیعت پل خاص تهران در کنار پارک آب و آتش

اگر به دنبال لوکیشن عکاسی شمال تهران هستید با رفتن به پل طبیعت با یک تیر دو نشان بزنید! پل طبیعت پارک آب و آتش را به پارک طالقانی متصل می‌کند و برای عکاسی و دیدن مناظر اطراف از بهترین انتخاب‌ها شناخته شده است. پل طبیعت یکی از لوکیشن عکاسی رایگان می‌باشد که هرساله افراد زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

ساعت بازدید از پل طبیعت: 8 صبح تا 22
نشانی پل طبیعت: تهران، میدان ونک، بزرگ‌راه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش

7. کاخ نیاوران کاخ تابستانی محبوب

کاخ نیاوران از آن دسته لوکیشن‌های بسیار خاص در شمال تهران و منطقه شمیرانات است؛ به علت نزدیک بودن به کوه البرز آب و هوای بسیار خوبی دارد که می‌توانید ضمن بازدید از این مجموعه زیبا به عکاسی نیز بپردازید. یکی از بهترین لوکیشن عکاسی شمال تهران کاخ نیاوران شناخته شده است.

 کاخ نیاوران لوکیشن زیبای عکاسی تهران

ساعت بازدید از کاخ نیاوران: 9 صبح تا 19
نشانی کاخ نیاوران: تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران)، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

8. موزه زمان یا تماشاگه زمان

یکی دیگر از لوکیشن های عکاسی شمال تهران موزه زمان است که به علت معماری خاص آن برای عکاسی مدلینگ و پروفایل گزینه‌ای محبوب و خاص به شمار می‌رود.

موزه زمان لوکیشن عکاسی در تهران فضای باز

ساعت بازدید از موزه زمان: 9 صبح تا 17
نشانی موزه زمان: تهران، خیابان زعفرانیه، نبش خیابان پرزین بغدادی، موزه زمان

 

9. بام توچال یا بام تهران

اگر به هواخوری و دیدن چشم انداز شهر علاقه مندید و دوست دارید در ارتفاعات زیبای تهران به عکاسی بپردازید بام توچال را انتخاب کنید. بام توچال یا همان بام تهران نمای شگفت انگیزی دارد و از لوکیشن عکاسی شمال تهران محسوب می‌شود و برای کسانی که به لوکیشن عکاسی در تهران فضای باز فکر می‌کنند همیشه انتخاب اول است.

نشانی بام توچال: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک

10. رویا پارک دارآباد

رویا پارک از آن دسته لوکیشن‌هایی است که برای لوکیشن عکاسی مدلینگ یا عکاسی پروفایل و چهره گزینه‌ای مطلوب است. فضای دلنشین و صمیمی رویا پارک برای گردش با خانواده نیز بسیار مناسب بوده و جزو لوکیشن عکاسی شمال تهران است.

رویا پارک لوکیشن عکاسی شمال تهران

ساعت بازدید از رویا پارک: شنبه تا چهارشنبه 11 تا 20 و روز تعطیل 10 تا 21
نشانی رویا پارک دارآباد: میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، ورودی موزه حیات وحش دارآباد

 

11. عمارت رزازی

عمارت رزازی برای افرادی که به فضای سنتی و آرام علاقه‌مند هستند مناسب است. این عمارت زیبا از بهترین لوکیشن عکاسی شرق تهران محسوب می‌شود که ضمن بازدید از آن می‌توانید عکس‌های خاص و زیبا نیز بگیرید.

عمارت رزازی لوکیشن عکاسی شرق تهران

ساعت بازدید از عمارت رزازی: با هماهنگی معمولا 12 تا 16
نشانی عمارت رزازی: تهران خیابان امیرکبیر، کوچه جاویدی پلاک 38

12. پارک پلیس یا بوستان پلیس

پارک پلیس از لوکیشن عکاسی شرق تهران برای افرادی که به عکاسی در فضای باز علاقه‌مند هستند انتخابی مناسب می‌باشد. این پارک قدیمی به علت فضای سرسبز و زیبا عکس‌ها را شاداب و خاص خواهد کرد و لوکیشن عکاسی رایگان برای همه افراد است.

ساعت بازدید از بوستان پلیس: 24 ساعت شبانه روز
نشانی پارک پلیس: فلکه چهارم تهرانپارس، خیابان توحید

13. پارک ملی شیان-لویزان

پارک ملی شیان-لویزان از آن پارک‌های زیبا و سرسبز که در هر فصل زیبایی‌های خاص خود را دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید یا دوست دارید به لوکیشن عکاسی شرق تهران بروید و عکس‌های زیبا بگیرید می‌توانید به پارک شیان بروید. پارک لویزان از لوکیشن عکاسی پاییزی نیز محسوب می‌شود.

نشانی پارک ملی شیان-لویزان: تهران، اتوبوان هنگام، بعد از چهارراه استقلال

 

14. خانه موتمن الاطبا

خانه موتمن الاطبا لوکیشن فیلم شهرزاد است و برای افرادی که به عکاسی در فضای سنتی و معماری قدیمی علاقه‌مند هستند بسیار هیجان انگیز است. خانه موتمن الاطبا لوکیشن عکاسی شرق تهران است که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن دیدن کنید!

خانه موتمن الاطبا لوکیشن سنتی عکاسی تهران

نشانی خانه موتمن الاطبا: تهران، میدان بهارستان چهارراه سرچشمه، خیابان پامنار، کوچه متمن الاطبا پلاک 13

 

15. کاخ گلستان شکوه معماری ایران

کاخ گلستان از جاذبه‌های دیدنی شهر تهران که در کنار لحظات زیبا از بازدید این مکان شگفت‌انگیز به شما تجربه عکاسی لذت بخشی می‌بخشد. کاخ گلستان زیباترین لوکیشن عکاسی جنوب تهران است.

کاخ گلستان لوکیشن عکاسی جنوب تهران

ساعت بازدید کاخ گلستان: 9 تا 18:30
نشانی کاخ گلستان: تهران، محله پامنار، خیابان ۱۵ خرداد، قسمت شمالی میدان ارگ

16. میدان مشق

میدان مشق فضایی متفاوت با کل شهر دارد و به علت فضای آرام و معماری خاص خود برای ثبت عکس‌های زیبا به شما پیشنهاد می‌شود تا برای انتخاب لوکیشن عکاسی جنوب تهران، میدان مشق را برگزینید.

نشانی میدان مشق: تهران، خیابان امام خمینی، خیابان 30 تیر

17. موزه مقدم

موزه مقدم به علت گل‌های رنگارنگ و فضای دلنشین برای افرادی که به معماری سنتی علاقه دارند مناسب است. حال و هوای عکس شما با عکاسی در موزه مقدم بسیار مثبت و دل‌انگیز خواهد شد. پس اگر شما هم مشتاق شده‌اید تا در خانه مقدم عکاسی کنید باید بگوییم این موزه لوکیشن عکاسی جنوب تهران است که بسیار پرطرفدار می‌باشد.

موزه مقدم برای عکاسی در جنوب تهران

نشانی موزه مقدم: تهران، بافت تاریخی، خیابان امام خمينی، بعد از خیابان شیخ هادی، جنب بانک ملت، پلاک 251

18. کوچه تمدن کوچه رنگارنگ زیبا

کوچه تمدن از لوکیشن عکاسی مرکز تهران است که به علت رنگارنگ بودن این محله عکس‌های شما را شاداب و زیبا می‌کند. چترهای رنگارنگ وصل شده به بالای این کوچه فضا را رنگی رنگی و زیبا می‌کند.

کوچه تمدن لوکیشن عکاسی مرکز تهران

نشانی کوچه تمدن: خیابان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، کوچه تمدن

19. پارک دانشجو و تئاتر شهر

اگر به عکاسی فضای باز علاقه دارید و دوست دارید در یک خیابان پر جنب و جوش قدم بزنید به شما پارک دانشجو و تئاتر شهر را پیشنهاد می‌کنیم. پارک دانشجو لوکیشن عکاسی مرکز تهران است که به شما تجربه عکاسی میان جمعیت در مرحله‌ای پر رفت و آمد را می‌دهد.

نشانی پارک دانشجو: تهران، خیابان ولی عصر، ضلع جنوب شرقی چهار راه ولی‌عصر

20. دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر لوکیشن عکاسی رایگان در فضای باز که در کنار عکاسی می‌توانید به تفریحاتی مثل سقوط آزاد، سینما، قایق، دوچرخه سواری و شهر بازی بپردازید یا در رستوران و کافه‌های نزدیک دریچه چیتگر عکاسی کنید.

  

لوکیشن عکاسی خیابانی در تهران

لوکیشن عکاسی خیابانی در تهران چندی است که مورد توجه جوانان شده است به همین دلیل در این قسمت برای شما لوکیشن خیابانی را قرار داده‌ایم تا بتوانید با مراجعه به این مکان‌ها زیباترین عکس‌ها را ثبت کنید.

• خیابان ولیعصر
• محله اکباتان
• کوچه آبادیان
• کوچه 16 شهرک غرب
• خیابان مروارید سعادت آباد

لوکیشن عکاسی مینیمال در تهران

لوکیشن عکاسی مینیمال در تهران برای خاص پسندان بهترین انتخاب است تا بتوانند عکس‌هایی زیبا و خاص در فضای مینیمال ثبت کنند و از مدرن بودن آن لذت ببرند.

• کافه بلک برز
• مینیمال مشکی دربند
• مینیمال دارک ابتدای جمشیدیه
• مینیمال شرق تهران زیر پل یاسینی
• مینیمال آبی خیابان گلناز

لوکیشن عکاسی مدلینگ در تهران

 عکاسی مدلینگ برای نشان دادن نمومنه کار تمامی آنلاین شاپ‌های حوزه زیبایی و پوشاک بسیار ضروری است. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به این نوع سبک علاقه دارید لیست لوکیشن عکاسی مدلینگ در تهران می‌تواند به شما کمک کند.

• متروکه درکه
• دیوار گرافیتی اکباتان
• رستوران آزولیک
• کاخ سبز سعادت آباد
• بوتیک ملل

لوکیشن عکاسی تولد در تهران

اگر به روز تولد خود یا عزیزانتان نزدیک می‌شوید و دوست دارید روز خاص جشن تولد خود را با عکس‌های زیبا ثبت کنید می‌توانید با مراجعه به لوکیشن عکاسی تولد در تهران زیباترین عکس‌ها را بگیرید و یادگاری نزد خود نگهدارید یا آن را به اشتراک بگذارید.


• کافه کتاب بوک زون
• رستوران فایو لانژ
• آلباتروس لانژ
• سام کافه فرشته
• کافه ژوان

لوکیشن عکاسی پاییزی در تهران

پاییز فصلی است که می‌توانید در آن زیباترین عکس‌ها را در کنار مناظری با برگ‌های نارنجی ثبت کنید به همین دلیل اگر از لوکیشن عکاسی پاییزی در تهران خبر داشته باشید بدون نگرانی می‌توانید برنامه ریزی یک عکاسی دل انگیز را انجام دهید.

• پارک ملی سرخه حصار
• پارک جمشیدیه
• باغ گیاه شناسی ملی ایران
• درکه
• کاخ سعد آباد

لوکیشن عکاسی اسپرت در تهران

لوکیشن عکاسی اسپرت در تهران برای افرادی که به عکس‌های خاص برای اشتراک گذاری علاقه دارند بسیار مهم است. شما با لوکیشن‌های زیر و کمی خلاقیت می‌توانید زیباترین عکس‌ها را در لوکیشن عکاسی رایگان بگیرید.

• پل تندرستی
• لوکیشن ریل قطار فیروزکوه
• ساختمان دیدار خیابان دیدار شمالی
• خیابان الهیه
• پارک ملت تهران

یگانه امیری نژاد 1403/2/9